Książka: kampania wyborcza – marketing polityczny
„Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?” to jedyny na polskim rynku praktyczny poradnik dla kandydatów każdego szczebla oraz sztabów wyborczych prowadzących kampanię wyborczą. Powinni po nią sięgnąć kandydaci na radnych, wójtów, burmistrzów, prezydentów (a także starostów i marszałków – choć w tym przypadku najpierw trzeba zostać radnym).
Przed nami wybory do polskiego parlamentu, następnie wybory samorządowe i wybory do Parlamentu Europejskiego. Warto zaplanować i przygotować, a następnie przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, aby wygrać wybory.
Marketing polityczny – praktyczna książka
Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego i politycznego zajmuje się marketingiem od 2008 roku. Pracował przy wielu kampaniach wyborczych. Teraz można skorzystać nie tylko z jego wiedzy i doświadczenia jako doradcy, ale również przeczytać jego praktyczna książkę „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”.
Książka opisuje praktyczne aspekty prowadzenia kampanii wyborczej w polskich warunkach i rzeczywistości. Jest ona zbudowana z najczęściej zadawanych przez kandydatów pytań i odpowiedzi na nie.
W książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?” nie ma teorii i akademickich rozważań. Jest czysta, praktyczna wiedza, która krok po kroku pozwoli zaplanować i przeprowadzić skuteczna kampanię wyborczą.
Co znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory”?
Z książki Roberta Stępowskiego „Marketing polityczny” dowiesz się m.in.:
- Jak przygotować plakat i ulotkę wyborczą?
- O czym pisać w programie wyborczym?
- Jak rozmawiać z dziennikarzami?
- O czym pisać w mediach społecznościowych, a o czym nie pisać?
- Jak często publikować w mediach społecznościowych?
- Jak radzić sobie z hejtem i niepochlebnymi komentarzami?
- Jak radzić sobie ze stresem, podczas wystąpień publicznych oraz przedwyborczych debat?
- Jak wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych?
- Czy warto kupować reklamy w prasie, a jeśli tak to co w takiej reklamie powinno się znaleźć?
To tylko kilka przykładowych pytań, na które autor odpowiada szczegółowo w książce – pisząc jasnym i zrozumiałym językiem.
Kto powinien sięgnąć po książkę o tym jak skutecznie przeprowadzić kampanię wyborczą?
Po książkę „Marketing polityczny” powinien sięgnąć każdy kandydat, a także członek sztabu wyborczego kandydata. Nie ma znaczenia czy chcesz zostać posłem, czy wójtem, burmistrzem, prezydentem miasta, starostą, czy radnym.
W ciągu ostatnich 4 (lub w przypadku samorządów ponad 5 lat) od ostatniej kampanii wyborczej, zmieniły się media – zarówno te tradycyjne jak i społecznościowe. Warto więc zrewidować swoja wiedzę dotyczącą marketingu politycznego i strategii prowadzenia skutecznej kampanii wyborczej.
Jak skontaktować się z doradcą wyborczym przed kampanią wyborczą?
Robert Stępowski świadczy też usługi doradcze z zakresu marketingu politycznego i prowadzenia skutecznych kampanii wyborczych, przede wszystkim w samorządzie. Jeśli chcesz zostać radnym, a w szczególności jeśli kandydujesz na: wójta, burmistrza, prezydenta lub chcesz zostać starostą, możesz już dziś skorzystać z doradztwa eksperta Roberta Stępowskiego.
Odwiedź stronę PromocjaMiastiRegionow.pl gdzie znajdziesz więcej informacji.
Lub napisz mail bezpośrednio do eksperta: rs@marketingmiejsca.com.pl
Kampania wyborcza w samorządzie jak zostać radnym
Samorządowa kampania wyborcza
Marketing polityczny w samorządzie